Nydala

Igår blev det en promenad vid Nydalasjön. Det behövs ingen roadtrip för att ta sig dit då sjön ligger 1 km hemifrån, vid norra utfarten i Umeå, men har du inte gått runt sjön, gör det! Det är 8 km runt sjön så jag har precis 1 mil om jag vill gå hemifrån och runt sjön. Igår gick jag bara en bit före frissatiden. Fint var det! Sedan kom regnet. 

(null)

(null)

(null)

Nere på stan var det blött men frissan, Gör-om-mig-Åsa från Go’kväll, hade en fin blomdekoration utanför porten.

(null)

Medan jag satt hos frissan kom nästa TV-kändis, Inger Ljung Olsson, även hon från Go’kväll. Hon följde sonen som skulle klippa sig. Umeå har trots allt en hel del TV-kändisar i och med att TV-huset ligger här. 

(null)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0